Πώς να μπείτε σωστά σε πρόγραμμα γυμναστικής…

Για να δείτε άμεσα αποτελέσματα στο σώμα σας με τον τρόπο που γυμνάζεστε, θα πρέπει να προσέξετε κάποιες λεπτομέρειες, ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες :

 

  1. Πάντα να προθερμαίνεστε στην αρχή και να αποθεραπεύεστε στο τέλος ενός προγράμματος με μερικές βασικές διατατικές ασκήσεις για όλο το σώμα.
  2. Όταν έχετε καταπονηθεί πολύ, είναι φρόνιμο να απέχετε για λίγες μέρες.
  3. Για να δείτε αποτελέσματα να προπονείστε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.
  4. Να αυξήσετε το επίπεδο της άσκησης μόνο αν είστε σωματικά και ψυχολογικά έτοιμοι για κάτι τέτοιο.
  5. Καταγράφετε την πρόοδο σας ανά βδομάδα ώστε να βλέπετε τη μεγάλη εκείνη διαφορά, που θα σας κάνει να συνεχίσετε μα περισσότερο ενθουσιασμό. Είναι σημαντικό να βλέπετε ότι οι κόποι σας αποδίδουν.
  6. Βάλτε ποικιλία στον τρόπο που γυμνάζεστε. Διαλέγετε διαφορετική αερόβια άσκηση κάθε φορά.
  7. Ενυδατώνετε τον οργανισμό σας με νερό πριν, μετά και ανάμεσα σε κάθε σας πρόγραμμα.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *