Πως να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας και να χάσετε πιο εύκολα βάρος…

Πως να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας και να χάσετε πιο εύκολα βάρος…

Ο μεταβολισμός είναι ο ρυθμός με τον οποίο το σώμα σας επεξεργάζεται τα τρόφιμα που καταναλώνετε. Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, η αύξηση του μεταβολικού σας ρυθμού μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε περισσότερα κιλά χωρίς να κόψετε θερμίδες. Ένας υψηλός μεταβολισμός σημαίνει ότι καίτε γρήγορα το λίπος .Ο μεταβολισμός ελέγχεται κυρίως από την ηλικία και το φύλο, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να επηρεάσετε φυσικά το μεταβολισμό σας με θετικό τρόπο… Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε πώς να αυξήσετε το μεταβολισμό σας.

1. Φάτε μικρά και συχνά γεύματα όλη την ημέρα. Η επέκταση του χρόνου μεταξύ των γευμάτων κάνει το σώμα σας να βρίσκεται σε “κατάσταση πείνας”, η οποία μειώνει το μεταβολισμό σας. Oι περισσότεροι άνθρωποι τρώνε γενικά λιγότερο όταν τρώνε μικρά και συχνά γεύματα. Εκτός από τα τέσσερα έως έξι μικρά γεύματα την ημέρα, η κατανάλωση υγιεινών σνακ θα αυξήσει επίσης το μεταβολισμό.

2. Επιλέξτε άπαχες πρωτεΐνες. Τρώγοντας άπαχες πρωτεΐνες θα αυξήσετε το μεταβολισμό σας διότι χρειάζεται περισσότερη ενέργεια. Επιλέξτε πρωτεΐνες όπως γαλοπούλα, ψάρι, αυγά και φασόλια.

3. Προσθέστε μπαχαρικά στα αγαπημένα σας φαγητά. Η προσθήκη πικάντικων πιπεριών, κόκκινο πιπέρι ή πιπέρι καγιέν στις συνταγές σας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση του μεταβολισμού σας. Η ζεστή σάλτσα είναι μια άλλη μεγάλη προσθήκη σε κάθε γεύμα. Όχι μόνο βοηθά στην αύξηση του μεταβολισμού σας, αλλά δεν έχει πολλές θερμίδες.Λάβετε υπόψη ότι αν και τα πικάντικα τρόφιμα αυξάνουν το μεταβολισμό, αυξάνουν μόνο το μεταβολισμό κατά περίπου 8%, οπότε εξακολουθεί να είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις θερμίδες σας εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος.

4. Πίνετε άφθονο νερό. Μελέτες έχουν δείξει ότι με την αύξηση της ποσότητας νερού που πίνετε, μπορείτε επίσης να αυξήσετε το ρυθμό μεταβολισμού σας κατά 40%. Αυτή η αύξηση μπορεί να οφείλεται στην προσπάθεια του σώματός σας να θερμάνει το νερό που απορροφάτε. Τα σώματα μας συγχέουν συχνά τη δίψα και την πείνα, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να παραμείνετε ενυδατωμένοι και για τον λόγο αυτό.

5. Πίνετε καφέ. Ο καφές έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει το μεταβολισμό λόγω της περιεκτικότητας σε καφεΐνη. Μια μελέτη έδειξε ότι η κατανάλωση καφέ αύξησε σημαντικά τον μεταβολικό ρυθμό τόσο του φυσιολογικού βάρους όσο και των παχύσαρκων ατόμων. Λάβετε υπόψη ότι οι μεταβολικές επιδράσεις της καφεΐνης είναι μικρές.Η υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης μπορεί επίσης να προκαλέσει νευρικότητα, αϋπνία και άλλες αρνητικές παρενέργειες.

6. Τέλος, πιείτε πράσινο τσάι. Ο συνδυασμός πράσινου τσαγιού σε συνδυασμό με δίαιτα και άσκηση μπορεί να βελτιώσει το μεταβολικό σας ρυθμό.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *