Πες μου πως ..να αποκτήσω το τέλειο μαύρισμα με φυσικό τρόπο.

Ο ήλιος καίει για όλους γι αυτό θα σου παρουσιάσω όσα πρέπει να ξέρεις για να τον απολαύσεις και να ωφεληθείς απο αυτόν.

Α. Mάθε το φωτότυπό σου
Φωτότυπος 1 : Αν το δέρμα σου είναι πολύ ανοιχτόχρωμο και ευαίσθητο, κοκκινίζει και καίγεται εύκολα, τα μαλλιά σου είναι φυσικά ξανθά ή κόκκινα και έχεις φακίδες.
Φωτότυπος 2 : Αν έχεις ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα, η οποία καίγεται εύκολα και μαυρίζει λίγο.
Φωτότυπος 3 : Αν είσαι καστανή/ος με ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα, η οποία κοκκινίζει στην αρχή και στη συνέχεια μαυρίζει σταδιακά και είναι λιγότερο ευπαθής στα εγκαύματα.
Φωτότυπος 4 : Αν είσαι μελαχρινή/ος, το δέρμα σου κοκκινίζει σπάνια και μαυρίζεις εύκολα.
Φωτότυπος 5 : Αν το δέρμα σου είναι πολύ μελαμψό και τα μαλλιά σου σκούρα (ακόμα όμως και σε αυτή την περίπτωση, χρειάζεται να φοράς αντιηλιακό).

Β. Tips and tricks
Απόκτησε το χρυσαφένιο δέρμα που ονείρευεσαι χωρίς να θέσεις τον εαυτό σου σε κίνδυνο.
Αν ανήκεις στις δύο πρώτες κατηγορίες λυπάμαι αλλά δεν είμαι ειδικός για να βοηθήσω. Θα σου πρότεινα να φοράς αντιηλιακό ακόμα και στον ύπνο σου. Αν ανήκεις στη τελευταία κατηγορία φωτοτύπου το χεις ήδη. Θa απευθυνθώ στις δύο ενδιάμεσες κατηγορίες του φωτοτύπου 3 και 4.
Αρχικά τις τρεις πρώτες φορές έκθεσης σου στον ήλιο βάλε αντιηλιακό με τον πιο υψηλό δείκτη προστασίας που έχεις. Επειτα για τις τρεις επόμενες φορές βάλε κάποιο λάδι. Για να γίνω πιο συγκεκριμένη, αφου τις τρεις πρώτες φορές θα βάλεις αντιηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας , μετά τις τρεις επόμενες θα βάλεις λάδι, έπειτα θα γίνεται αυτό εναλλάξ. Μία θα βάζεις αντιηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας και την αλλη θα βάζεις λάδι. Εννοείται ότι στο πρόσωπο εμείς οι γυναίκες πρέπει να φοράμε πάντα μια αντιηλιακή κρέμα.
Τέλος, μπορείς να ενισχύσεις την μελανίνη σου με βιταμίνη Ε . Επανορθώνει και αναγεννά την κυτταρική μεμβράνη, ενώ μειώνει τη βλαβερή δράση των ελεύθερων ριζών. Προστατεύει και ενισχύει την ελαστικότητα του δέρματος. Το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, η μαργαρίνη και τα φυτικά έλαια είναι πλούσια σε «καλά» λιπαρά, τα οποία προστατεύουν από τις ρυτίδες, ενώ παράλληλα ενισχύουν την δράση της μελανίνης. Θα βρεις τη βιταμίνη Ε, επίσης, στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, στον κρόκο του αβγού, στα φιστίκια, τα αμύγδαλα.

C. Συμβουλεύσου το ρολόι σου

Άπλωσε την αντιηλιακή κρέμα/ λάδι 30 λεπτά τουλάχιστον πριν μπεις να κολυμπήσεις, για να έχει το χρόνο να απορροφηθεί. Επανανέλαβε την επάλειψη μετά το κολύμπι .

Σεβαστείτε την επιδερμίδα σας χωρίς υπερβολές

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *